Thursday 31 March 2011

ABAHKU KAWEN LAGI....HE2

.....Abah Kawen....
Time ni sedih gle2....taw....jeles ada....nk mengamuk ada....nk sepak2 semua ada.....
Mse aku smpai umah dalam pukul 5 pagi la....dr tganu..abah terus bgtaw..akak abah da bertunang...Oh No....terus aku nangis.....Abah tnye pasai pa...Teriak....Aku kate la..smpai ati xbncg ngn akak dlu..n trus ak
masuk bilik n ....nagis3....smpai tido....Bgn pagi...xckp ngn abah,,...smpai 3 hari juga laa.....he2....AKU NI KUAT MERAJUK KIT...:)

Hari Kawen Abah Bulan 5 2010
Masa abah aku nak akad nikah kan..mak3 sdra belah arwah mak aku..semua nangis n kate...hlg la adik aku sorg........Hu3...smpaikan aku skali nangis....
umm......Hari 2 ada 2 perasaan bagi kami sekeluarga 
sedih+seronk

Tapi Alhamdulillah umi aku yg baru ni..xla mcm cte bawang putih bawang merah.. n cte cinderella 2...kna buli..kena sepak2....he2....umi yg ni sama mcm arwah mak aku,.....
Banyak org tnya kat aku..awat xpgl mak...
aku jawabla....MAK ...xboleh diganti..

MAK...I MISS U.....

No comments:

Post a Comment