Tuesday, 3 May 2011

BF...............opsssssssssssss.NW HUBBy....he3.

Thanks b..cyg mucuk3...i lup u so MuCH .
NK LETAK PIC B xsEMPA R.nak
capture....he3....apa2 pOwn tq b....Lup u

Thursday, 31 March 2011

LuaHan HaTiKu

npe awk mtk maaf..sy xnk maaf awk
sy cme nk tw prsaan awk..
sy xharap kite kapel balek..
sy cme nk awk ingt kt sy..
sy rse awk msih sygkn sy..
tp mungkin sy prasan,xsdar dri
for the last time,sy mryu awk trus trgla..
sy cume akn pcye kalo awk sndri yg ckp
yg awk da xde prasaan kt sy..

die bukan pengganti awk..awk xmgkin leh dgnti
tp sy tpkse blajar trime org laen
sbb da stahun sy mcm org giler
sy xkuat mcm awk..
awk mgkin leh lupekn sy..xperlukn sy utk truskan idop..
tp sy xleh..kalo sy dok sorg2 mst mngs tpkrkn awk..
mmg sy kejam sbb gunekan org len..
sy tpakse..kalo x,mase depan sy mgkin hancur
tiap kali nk exam xleh stdy..sem lepas da truk
kalo stiap sem cmni,xmgkin sy leh grad

sy harap sgt kite ade jodoh..
cume buat mse ni,sy kne bljar lpaskan prsaan sy kt awk
demi mse depan sy y cm da gelap
sy xkn lupekan awk..hrp awk xlupekan sy

TAHI LALAT!!!

Rahsie tahi lalat

Rupenye byk rahsie tahi lalat ni..
patot le bdn aq byk tahi lalat..

TANDA FIRASAT
  • bibir atas kanan banyak rezeki, pandai
  • bibir atas kiri ramai kawan, baik hati
  • bibir bawah kanan disegani orang, ramai yg suka
  • bibir bawah kiri pandai bicara, tak mudah kalah
  • leher kanan cerdas, jujur, berani menderita
  • leher kiri cerdas dlm segala hal dan banyak pengetahuan
  • leher di tengah tercapai cita-cita
  • biji mata kanan suka serong dan pembohong
  • biji mata kiri pembohong tetapi baik hati
  • hujung mata kanan baik hati, sopan santun, cerdas
  • hujung mata kiri baik budi, murah rezeki
  • punggung kanan agak mengalami kesulitan
  • punggung kiri malas dan suka duduk
  • betis kanan suka berhibur, boros
  • betis kiri rajin,tidak suka menganggur
  • lutut kanan bersikap tidak peduli dan tak mahu berusaha
  • lutut kiri kurang kuat berusaha
  • kepala sebelah kanan terkabul cita-cita
  • kepala sebelah kiri sering menemui kesusahan
  • kepala sebelah belakang jujur, sabar dan tekun
  • kening kanan cerdas dan cekap
  • kening kiri cerdas, sopan santun
  • tengah kening keras hati, berani segala hal
  • hujung mulut kanan kecil rezeki, tak mudah kalah
  • hujung mulut kiri suka berpoya-poya
  • ketiak kanan dapat menyimpan rahsia
  • ketiak kiri jujur, banyak yang cinta
  • pergelangan kaki kanan suka berpergian (keluar rumah)
  • pergelangan kaki kiri kehendak kuat
  • batang hidung banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
  • pada hidung banyak rezeki
  • dagu bawah kanan jujur dan baik hati
  • dagu bawah kiri bijak sana dan berbudi luhur
  • kemaluan kanan atau kiri baik, suka senggama
  • di kepala kemaluan (lelaki) bakal beristeri 2
  • tumit kanan jujur dan banyak kawan
  • tumit kiri baik budi
  • alis kanan suka menolong, baik hati
  • alis kiri ramai yang suka
  • pangkal peha kanan kemahuan kuat
  • pangkal peha kiri suka kerja apa pun
  • telapak kaki kanan tak mudah mengeluh
  • jari kaki kanan suka menolong
  • jari kaki kiri berbudi, suka berbuat baik
  • bahu kanan cermat dlm membuat keputusan, banyak tanggungan
  • bahu kiri suka kerja keras, banyak tanggungjawab
  • buah dada kanan baik hati, pendiam,simpan rahsia
  • buah dada kiri ramai kawan, setia pada pasangan
  • lengan kanan setia dan taat pada atasan
  • lengan kiri menepati janji dan rajin
  • pipi kanan ramai teman
  • tengah-tengah pipi kanan ramai yg suka
  • tengah-tengah pipi kiri ramai teman
  • ubun-ubun kurang jujur
  • pusat cerdas, tangkas, tekun
  • pusat bahagian kanan sejahtera dalam hidup
  • pusat bahagian kiri beroleh kemuliaan
  • pinggang kanan sayang pada pasangan hidup
  • pinggang kiri disayang pasangan hidup
  • dada kanan dapat mengatasi masalah
  • dada kiri berani, jujur dan sabar
  • telapak kaki kanan tidak mudah mengeluh
  • telapak kaki kiri baik budi pekertinya
  • siku tangan kanan kuat ingin memiliki kekayaan
  • siku tangan kiri baik hati, suka menolong
  • jari tangan kanan serba beroleh keuntungan
  • jari tangan kiri serba baik bekerja
  • jari telapak tangan kanan banyak rezeki tapi boros
  • jari telapak tangan kiri banyak rezeki dan cermat
  • pergelangan tangan kanan boros, suka bersukaria
  • pergelangan tangan kiri dapat berpangkat
  • perut bawah kanan banyak rezeki, suka memberi maaf
  • perut bawah kiri baik hati, tenang hidupnya
  • sudut mata kanan dalam disayang suami atau isteri
  • sudut mata kiri dalam tidak mudah dilupakan pasangan
  • sudut mata kanan luar baik budi, ramai yg cinta
  • pelipis kiri murah rezeki, dpt jadi kaya
  • pelipis kanan serba berhasil dalam usaha
  • kelopak mata kanan atas baik hati, ramah, berjaya
  • kelopak mata kiri atas baik budi, ramai yg suka
  • kelopak mata kanan bawah agak malas
  • kelopak mata kiri bawah agak bodoh, kurang bijaksana

Teknik Pelihara Sesebuah Hubungan....(4 ME)

1. Jangan sesekali memarahinya di hadapan orang ramai atau di depan kawan-kawan anda, kerana ini memperlihatkan tahap perhubungan anda dengan si dia.

2. Jangan diulangi mengutuk si dia di belakangnya bersama kawan atau ahli keluarga anda, ini boleh menyebabkan dia berkecil hati atau terus menjadi marah apabila mengetahuinya.

3. Jangan ragu-ragu bertanyakan teman anda sekiranya anda tidak pasti perbuatan anda itu melukakan hati si dia, seperti menjadi teman kepada kawan anda untuk pergi berjumpa dengan teman barunya, sekiranya si dia terlebih dulu tahu sebelum anda memberitahunya, tahap kepercayaan si dia kepada anda akan menjunam turun.

4. Jangan sesekali menyatakan kriteria teman impian anda yang tidak sama dengan perwatakan atau prilaku si dia, kerana ini akan menyebabkan dirinya merasa seperti tiada gading, tanduk pun bolehlah.

5. Jangan buat walau sekalipun, mengutuk ibubapanya kerana impaknya terlalu kuat sehingga anda boleh ditinggalkannya.

6. Jangan diamalkan berbohong orang lain di hadapannya kerana ia boleh menimbulkan rasa curiga si dia terhadap anda.

7. Akhir sekali terimalah si dia seadanya dia, dan layanlah si dia seadanya anda. Dan pasangan paling memahami

SOmEnE m@Ke Crying EvEry N!gTh

I LUV HIM SO MUCH
syg sgt2..tapi 2 lah mybe salah aku jugak becoz wat xtawu je kat die..
sbnrnya bukan apa..aku rasa xready g..sbb sblm2 ni ..aku kapel maen2 je....tp ngtah la..bila ngn dia asa hppy sgt....mcm...aku je yg plg2 bhgia kat dnia...ni...
Tapi sekarang ye dah da owg laen...aku tnye dia....die syg aku x...dia kte yes..But...someone...hlg kami berdua..iaitu GF die...laa
AWAK.sy syg awak..tp sy xmntak awak kembali pada sy...xmtk awak tglkan dia....itu hidup awak...hak awak...xda spe2 boleh hlg awak...semua 2 terserah kat awak....

SY SYG AWAK....
Harap sgt dapat bhgia bersama awak...
Awak paham saya
Awak bahagiakan saya
Awak sabar dengan kerenah saya
Awak sayang saya 
Awak sentiasa bersama saya
Awak tempat saya meluahkan segalanya

Awakk...Tq ....

Saya Harap awak bahagia bersama sidia selamanya..

ABAHKU KAWEN LAGI....HE2

.....Abah Kawen....
Time ni sedih gle2....taw....jeles ada....nk mengamuk ada....nk sepak2 semua ada.....
Mse aku smpai umah dalam pukul 5 pagi la....dr tganu..abah terus bgtaw..akak abah da bertunang...Oh No....terus aku nangis.....Abah tnye pasai pa...Teriak....Aku kate la..smpai ati xbncg ngn akak dlu..n trus ak
masuk bilik n ....nagis3....smpai tido....Bgn pagi...xckp ngn abah,,...smpai 3 hari juga laa.....he2....AKU NI KUAT MERAJUK KIT...:)

Hari Kawen Abah Bulan 5 2010
Masa abah aku nak akad nikah kan..mak3 sdra belah arwah mak aku..semua nangis n kate...hlg la adik aku sorg........Hu3...smpaikan aku skali nangis....
umm......Hari 2 ada 2 perasaan bagi kami sekeluarga 
sedih+seronk

Tapi Alhamdulillah umi aku yg baru ni..xla mcm cte bawang putih bawang merah.. n cte cinderella 2...kna buli..kena sepak2....he2....umi yg ni sama mcm arwah mak aku,.....
Banyak org tnya kat aku..awat xpgl mak...
aku jawabla....MAK ...xboleh diganti..

MAK...I MISS U.....

Buat Lelaki Dunia...

Jika anda seorang wanita, carilah lelaki yang mempunyai sifat-sifat ini.

Jika anda seorang lelaki, jadilah seorang lelaki yang mempunyai sifat-sifat ini. 

10 sifat calon suami yang baik: 

1. Kuat amalan agamanya. Menjaga solat fardhu, kerap berjemaah dan solat pada awal waktu. Auratnya juga sentiasa dipelihara dan memakai pakaian yang sopan. Sifat ini boleh dilihat terutama sewaktu bersukan. 
2. Akhlaknya baik, iaitu seorang yang nampak tegas, tetapi sebenarnya seorang yang lembut dan mudah bertolak ansur. Pertuturannya juga mesti sopan, melambangkan peribadi dan hatinya yang mulia. 
3. Tegas mempertahankan maruahnya. Tidak berkunjung ke tempat-tempat yang boleh menjatuhkan kredibilitinya. 
4. Amanah, tidak mengabaikan tugas yang diberikan dan tidak menyalahgunakan kuasa dan kedudukan. 
5. Tidak boros, tetapi tidak kedekut. Tahu membelanjakan wang dengan bijaksana. 
6. Menjaga mata dengan tidak melihat perempuan lain yang lalu lalang ketika sedang bercakap-cakap. 
7. Pergaulan yang terbatas, tidak mengamalkan cara hidup bebas walaupun dia tahu dirinya mampu berbuat demikian. 
8. Mempunyai rakan pergaulan yang baik. Rakan pergaulan seseorang itu biasanya sama. 
9. Bertanggungjawab. Lihatlah dia dengan keluarga dan ibu bapanya. 
10. Wajah yang tenang, tidak kira semasa bercakap atau membuat kerja atau masa kecemasan.