Thursday, 31 March 2011

SOmEnE m@Ke Crying EvEry N!gTh

I LUV HIM SO MUCH
syg sgt2..tapi 2 lah mybe salah aku jugak becoz wat xtawu je kat die..
sbnrnya bukan apa..aku rasa xready g..sbb sblm2 ni ..aku kapel maen2 je....tp ngtah la..bila ngn dia asa hppy sgt....mcm...aku je yg plg2 bhgia kat dnia...ni...
Tapi sekarang ye dah da owg laen...aku tnye dia....die syg aku x...dia kte yes..But...someone...hlg kami berdua..iaitu GF die...laa
AWAK.sy syg awak..tp sy xmntak awak kembali pada sy...xmtk awak tglkan dia....itu hidup awak...hak awak...xda spe2 boleh hlg awak...semua 2 terserah kat awak....

SY SYG AWAK....
Harap sgt dapat bhgia bersama awak...
Awak paham saya
Awak bahagiakan saya
Awak sabar dengan kerenah saya
Awak sayang saya 
Awak sentiasa bersama saya
Awak tempat saya meluahkan segalanya

Awakk...Tq ....

Saya Harap awak bahagia bersama sidia selamanya..

No comments:

Post a Comment